Printati aceasta pagina

Masterat Comunicare și Publicitate (EN)

Consultaţi descrierea programului de Masterat în Comunicare și Publicitate.

Admiterea la Masteratul în Comunicare și Publicitate (EN)

Admiterea 2020

Nou! Conform Hotărârii Senatului SNSPA nr. 16/12.05.2020, în sesiunea iulie - septembrie 2020 admiterea la studii universitare în cadrul SNSPA, cursuri cu frecvență (ZI) și cursuri cu frecvență redusă (IFR), se va realiza prin platforma admitere.snspa.ro. Detalii despre procesul de admitere prin intermediul platformei admitere.snspa.ro, aici.

Informații complete despre procesul de admitere se găsesc aici

Proba de examinare pentru Masteratul în Comunicare și Publicitate (EN) constă într-o scrisoare de motivație, fără susținerea unui interviu

Scrisoarea de motivație

Scrisoarea de motivaţie, care va fi redactată în limba engleză, va avea între 750 şi 1000 de cuvinte și va respecta următoarea structură:

1) Paragraf introductiv – cine sunteţi şi de ce sunteţi interesat/ă de înscrierea la masterat?

2) De unde v-aţi informat despre oferta educaţională a FCRP?

3) Cum credeţi că vă va fi de folos acest program pentru cariera dumneavoastră?

4) Alegeţi un subiect pe care îl consideraţi relevant, în cadrul domeniului de studiu ales (Masteratul în Comunicare și Publicitate - în limba engleză).

5) Raportaţi interesul dumneavoastră pentru masterat la subiectul ales şi la sursele bibliografice pe care le consideraţi relevante – spre exemplu, puteţi alege un subiect cu care v-aţi confruntat în activitatea dumneavoastră de până acum, la practică, facultate sau locul de muncă. Puteţi raporta interesul dumneavoastră pentru subiectul dat la câteva surse bibliografice care discută relevanţa subiectului.

*Notă: bibliografia poate fi consultată online, folosind baza de date google scholar (https://scholar.google.ro/), unde sursele pot fi căutate folosind cuvinte cheie, cum ar fi: planning in public relations, public relations campaigns, PR, public relations events, mass-media, media relations, European Affairs, project management etc. Sursele bibliografice sunt necesare pentru a ilustra propriul interes legat de domeniu.

Încurajăm exprimările sincere și reflectarea, într-un registru autentic, a experiențelor personale și profesionale.

Atenție!

Orice tentativă de plagiat se sancţionează cu eliminarea candidatului respectiv din procesul de admitere!

Nou! Baremul pentru scrisoarea de motivație, aici.

Bibliografie orientativă

Berger, A. A. (2017). Applied Discourse Analysis: Popular Culture, Media, and Everyday Life. New York: Palgrave Macmillan

Heath, J. & Potter, A. (2004). The Rebel Sell: Why the culture can't be jammed. New York: HarperCollins.

Lovink, G. (2012). Networks without a Cause. A critique of social media. London: Polity.

Persoană de contact:

Asist. univ. dr. Florența Toader, [email protected]