Printati aceasta pagina

Specializarea Comunicare

Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice oferă studenților o experiență academică de excepție, într-un mediu inovativ, care încurajează talentul, competiția și performanța.

Specializarea Comunicare şi Relaţii Publice a fost acreditată prin HG 916 din 11.08.2005, hotărâre publicată în Monitorul Oficial nr. 766 din 23.08.2005.

Studenții care au optat pentru această specializare studiază discipline obligatorii precum:

Anul I: Teoria comunicării, Introducere în relaţii publice, Imagologie. Imagologie istorică, Redactare academică, Informatică I, Tehnica discursului public, Introducere in teoria organizatiilor, Introducere in sociologie, Stiinte economice. Management si marketing, Organizare de evenimente.

Anul II: Istoria comunicării, Introducere în științele politice, Metode de cercetare în științele comunicării, Teorii și practici de relații publice, Tehnici de redactare în relațiile publice, Semiotică. Teorii ale limbajului, Practică în relații publice, Cultură și comunicare, Geopolitică și globalizare.

Anul III: Mass-media și societatea, Etica în comunicare, Dreptul comunicării, Strategii și tehnici de relații publice, Gestionarea crizelor de imagine, Analiza imaginii organizațiilor, Imaginea publică a liderilor și a instituțiilor, Metode și tehnici de elaborare a lucrării de absolvire.

Discipline opționale
Facultatea de Comunicare și Relații Publice oferă tuturor studenţilor posibilitatea de a-și completa și aprofunda domenii specifice de interes și prin alegerea unor discipline opţionale, care să permită definirea în mod cât mai corect și concret a direcţiilor individuale de specializare.

Studenții de la specializarea Comunicare pot alege dintre următoarele discipline opționale: Filosofia comunicării, Cultura română în context european, Psihologia comunicării, Introducere în statistică, Teoria argumentării, Publicitate și reclamă, Comunicare audio-vizuală, Informatică II, Comunicare audio-vizuală, Leadership, Comunicare nonverbală, Istoria comunicării politice, Antropologie politică, Managementul proiectelor, Managementul resurselor umane, Comunicare interpersonală, Evaluarea performanțelor resurselor umane.


Practica de specialitate
Prin parteneriatele și acordurile de colaborare dezvoltate în mod constant cu instituții și companii de prestigiu din diverse domenii profesionale, Facultatea de Comunicare și Relații Publice oferă tuturor studenților posibilitatea să desfăşoare stagii de practică profesională pentru a aprofunda cunoștințe teoretice și a exersa capacități și abilități specifice de comunicare, relații publice și publicitate. Studenții pot alege să își desfășoare stagiile individuale de practică în: 
• agenţii de relaţii publice, sectorul corporatist privat sau nonprofit, firme de consultanţă;
• departamente de informare și relații publice instituționale (guvern, ministere, administrație prezidențială, parlament, primării etc);
• redacţii ziare, reviste, TV, radio, agenţii de presă.

Perspective profesionale
Absolvenții Facultății de Comunicare şi Relaţii Publice au la dispoziție o paletă largă de domenii în care pot profesa precum: relaţii publice, creare de imagine, mass media, social media, marketing politic şi electoral, comunicare managerială, negocieri comerciale şi politice, analiză politică, gestionarea crizelor, managementul resurselor umane, relaţii publice internaţionale, managementul proiectelor etc.

Absolvenţii specializării Comunicare și Relaţii Publice pot deveni:

• Specialiști în comunicare și relaţii publice, consultanţi în PR comercial, instituţional, politic, cultural, sportiv, internaţional;

• Brand manageri și directori de produs, consultanţi de marketing și comunicare electorală, specialiști și consultanţi în resurse umane și traineri;

Diploma obţinută după promovarea examenului de licenţă este diplomă de stat, recunoscută oficial.