Printati aceasta pagina

Diana Maria Cismaru


Profesor universitar doctor
Director Departament Relații Publice

 

[email protected]

Descărcați CV [.pdf]

 Blog

______________________________________________________________________________________________________

Diana Maria-Cismaru este doctor în sociologie, profesor universitar la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, și director al Departamentului Relații Publice din Școala Națională de Studii Politice și Administrative din București. Coordonează două programe masterale în cadrul facultății: Comunicare și Relații Publice și Social Media și Marketing Online. Este autor sau coautor al mai multor volume apărute la editura Tritonic, respectiv Comunicare.ro: Managementul reputației în mediul online (2015), Social media și managementul reputației (2012), Comunicarea internă în organizații (2008), Relații Publice – coeziune și eficiență prin comunicare (2011), Organizația interligentă (2009), și coordonator al volumelor colective: Innovation and organizational learning (cu Cristina Leovaridis, Tritonic, 2014), Antreprenoriatul și performanța în afaceri (Comunicare.ro, 2013) și TeleRomânia în zece zile (cu Ion Drăgan, Tritonic, 2008).  A participat ca expert în proiecte de cercetare naționale și internaționale, dintre care: Starea Națiunii (POCA, din 2016), Internaționalizare, echitate și management universitar pentru un învățământ superior de calitate (POS-DRU, implementat de UEFISCDI, 2014), EHR- Antreprenoriat pentru resurse umane (POS-DRU, implementat de SNSPA, 2012-2013), Politici publice fundamentate în învățământul superior (PODCA, implementat de UEFISCDI, 2013), Scrutinizing the impact of CCS communication on general and local publics (ERA-NET/CNMP, 2009-2010),  Parteneriate orizontale și verticale pentru creșterea accesului în învățământul superior (POS-DRU, implementat de SNSPA, 2010-2013). A realizat un stagiu de cercetare la George Washington University în 2011, în urma căruia a inițiat și dezvoltat laboratorul de cercetare Organizational Learning. Alte domenii spre care se orientează ca cercetător și expert sunt managementul reputației online, impactul social media asupra spațiului public, optimizarea comunicării organizaționale, e-learningul și metodele inovative de predare. În calitate de specialist în social media, a implementat numeroase proiecte de comunicare și de e-learning.

Blog: Cuvintele atrag realul (din 2008).

______________________________________________________________________________________________________

Cursuri

  • Relații publice în mediul online
  • Teorii și practici de relații publice
  • Organizational communication
  • Comunicare internă