Deadline-ul pentru trimiterea abstractelor este 31 Martie 2022.

Printati aceasta pagina

Masterat Comunicare digitală și inovare (EN)

Consultaţi pagina de admitere: Masterat în Comunicare digitală și inovare.

Programul de studii universitare de masterat: Comunicare digitală și inovare (cu predare în limba engleză)/Digital Communication and Innovation a fost gândit ca o continuare a programului de studii de licență Communication and Emerging Media. Scopul programului este de a contribui la formarea elitelor profesionale în domeniul comunicării digitale și al inovării, planul de învățământ oferind cursuri esențiale pentru un specialist în științe ale comunicării care va lucra în mediul digital. Programul îşi propune să contribuie semnificativ la continua profesionalizare a unui domeniu de activitate dinamic, venind în întâmpinarea cerințelor reale de pe piața muncii. Alfabetizarea digitală devine un set de aptitudini din ce în ce mai necesar, în contextul în care există un trend bine definit  către digitalizare. Un trend cu o creștere similară este inovarea în domeniul comunicării. Nivelul de maturitate digitală al departamentelor și agențiilor de comunicare este în creștere atât în ceea ce privește utilizarea platformelor digitale externe pentru comunicarea cu părțile interesate, cât și legat de furnizarea de instrumente digitale. Prin urmare, pregătirea unor profesioniști în acest domeniu este o nevoie din ce în ce mai presantă, în special raportat la contextul românesc. Noii specialiști în comunicare trebuie să înțeleagă și să problematizeze mecanismele mediului digital și să se adapteze la specificitățile mediului digital, la noi formate media și la particularitățile platformelor sociale. Masteratul în Comunicare digitală și inovare își propune să răspundă la aceste provocări și să pregătească specialiști echipați pentru a face față la noile provocări ale domeniului și să deprindă o abordare proactivă și inovatoare asupra comunicării.

Candidații la acest program de studii de masterat sunt absolvenți de studii de licență în domeniul științelor comunicării, studiilor umaniste, studiilor economice și domenii conexe.

Posibilitățile de angajare pe piața muncii după absolvirea masteratului:

  1. Poziţii manageriale în firme, companii sau organizaţii specializate în marketing online, comunicare digitală, comunicare strategică, inovare, antreprenoriat media etc.;
  2. Consultanţă şi expertiză comunicaţională în organizaţii, firme sau instituţii cu departamente specializate în activităţi de comunicare;
  3. Expertiză în organizaţii specializate în cercetarea pieţei şi comportamentul consumatorului, în mass-media etc. 

Profilul masteratului
Masteratul are o direcţie profesională consistentă, ancorată în practică, prin cursuri orientate spre noul mediu comunicațional digital, predate de practicieni de succes. Planul de învățământ cuprinde și disciplinele fundamentale ale domeniului, predate de profesori implicați în proiecte de cercetare de amploare internațională.

Discipline:
Theories of Media and Technology; Media Ethics and Digital Literacy; Research Methods in Communication Sciences; Social Media and Crisis communication, Digital Media and Marketing; Social Media Strategies; Media Entrepreneurship and Innovation; Digital Media Formats; Brand Identity in Digital Contexts; Performance Measurement and Evaluation; Making Media: Filming, Editing and Design; Big Data Analytics; Agile Project Management; Cross-platform Storytelling. 

*Programul de masterat Comunicare digitală și inovare (cu predare în limba engleză)/Digital Communication and Innovation este încadrat în domeniul Științe ale comunicării, acreditat ARACIS.

Persoană de contact: lector univ. dr. Flavia Durach, [email protected]