Masterat
În sesiunea iulie - septembrie 2025 admiterea la masterat se realizează prin platforma admitere.snspa.ro.
Oferta educațională a FCRP include 9 programe cu frecvență în limba română, 4 programe cu frecvență în limba engleză și 4 programe cu frecvență redusă în limba română, prezentate mai jos.
Masterate cu frecvență cu predare în limba română (2 ani)
- Masterat în Comunicare și Relații Publice
- Masterat în Publicitate
- Masterat în Social Media și Marketing Online
- Masterat în Leadership și Comunicare Politică
- Masterat în Managementul Proiectelor
- Masterat în Comunicare Managerială și Resurse Umane
- Masterat în Management și Comunicare în Afaceri
- Masterat Comunicare Audio-Video
- Masterat în Brand Management și Comunicare Corporativă
Masterate cu frecvență cu predare în limba engleză (2 ani)
- Master in Digital Communication and Innovation
- Master in Communication and Advertising
- Master in Communication and EU Affairs
- Master in Project Management
Masterate cu frecvență redusă cu predare în limba română (2 ani)
- Masterat în Comunicare și Relații Publice
- Masterat în Managementul Proiectelor
- Masterat în Management și Comunicare în Afaceri
- Masterat în Comunicare Managerială și Resurse Umane
Condiții de admitere
Admiterea la studii universitare de masterat, cursuri cu frecvență (ZI), se face pe baza probelor de concurs prevăzute pentru fiecare masterat (scrisoare de motivație sau prezentare în format PowerPoint), fără susținerea unui interviu. Pentru programele cu predare în limba engleză, proba de concurs este în limba engleză. Pentru îndrumări privind probele, consultați paginile corespunzătoare fiecărui masterat.
Masterate la care proba de concurs constă într-o scrisoare de motivație: Masterat în Comunicare și Relații Publice, Masterat în Leadership și Comunicare Politică, Masterat în Management și Comunicare în Afaceri, Masterat Comunicare Audio-Video, Masterat Comunicare și Publicitate (în limba engleză), Masterat Comunicare și Afaceri Europene (în limba engleză), Masterat Comunicare digitală și inovare (în limba engleză).
Baremul pentru scrisoarea de motivație, aici.
Masterate la care proba de concurs constă într-o prezentare în format PowerPoint: Masterat în Comunicare Managerială și Resurse Umane, Masterat în Managementul Proiectelor, Managementul Proiectelor (în limba engleză), Masterat în Publicitate, Masterat în Social Media și Marketing Online, Masterat în Brand Management și Comunicare Corporativă.
Baremul pentru prezentarea în format PowerPoint, aici.
Orice tentativă de plagiat se sancţionează cu eliminarea candidatului respectiv din procesul de admitere!
Pe platforma admitere.snspa.ro candidații pot formula mai multe opțiuni, dar vor încărca o singură dată proba de examinare corespunzătoare primei opțiuni.
Candidaţii care optează pentru programe de masterat în limba engleză (la a doua/a treia opțiune/a patra opțiune etc.) vor încărca pe platforma admitere.snspa.ro și o scrisoare de motivație în limba engleză. Această scrisoare este necesară pentru certificarea competenței lingvistice a candidaților, se notează cu calificativul „admis” sau „respins” și nu intră în calculul notei de admitere. În cazul în care un candidat obţine calificativul „respins”, acesta nu va putea ocupa un loc la specializarea cu predare în limba engleză.
Îndrumarul pentru scrisoarea de motivație pentru a doua/a treia opțiune etc. se găsește aici.
Admiterea la studii universitare de masterat, cursuri cu frecvență redusă (IFR), se va realiza prin platforma admitere.snspa.ro. Nota la concursul de admitere va rezulta din media ponderată dintre nota obţinută la scrisoarea de motivaţie (70%) şi media examenului de licenţă (30%). Pentru îndrumări privind scrisoarea de motivație, consultați paginile corespunzătoare fiecărui masterat.
Ocuparea locurilor se face strict în ordinea descrescătoare a mediei de concurs, în corelaţie cu opțiunile candidatului, în limita locurilor prezentate în oferta educațională pentru anul universitar 2025-2026.
Un candidat va fi repartizat la un singur program de studii universitare de masterat, cu finanțare de la buget, indiferent de numărul opțiunilor sale. Candidații care doresc să urmeze și un al doilea program de studii simultan, conform prevederilor legale, vor fi repartizați conform opțiunilor și în raport cu media de concurs. Al doilea program de studii poate fi urmat doar în regim cu taxă.
Documente necesare pentru înscrierea la studii universitare de masterat
- certificatul de naștere (document scanat sau fotografie a documentului);
- certificatul de căsătorie sau certificat de schimbare a numelui (document scanat sau fotografie a documentului);
- carte (buletin) de identitate (document scanat sau fotografie a documentului);
- diploma de licență sau echivalent (atestatul de echivalare a diplomei de licență) (document scanat sau fotografie a documentului);
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, pe care se menţionează „clinic sănătos pentru înscrierea la facultate”.
Calendarul admiterii iulie 2025:
- 11-21 iulie 2025: Înscrieri online
- 22-24 iulie 2025: Evaluarea probelor de concurs
- 25 iulie 2025: Afişarea rezultatelor
- 26-27 iulie 2025: Depunerea contestațiilor
- 28 iulie 2025: Afișarea rezultatelor contestațiilor
- 28-29 iulie 2025: Înmatricularea candidaţilor declaraţi admişi
- 30-31 iulie 2025: Înmatricularea candidaţilor declaraţi admişi din listele de așteptare
*Notă: Platforma se deschide pe 11 iulie, la ora 9.00, și se închide pe 21 iulie, la ora 14.00.
Numărul locurilor alocate fiecărei specializări pentru anul academic 2025-2026 va fi afișat pe site-ul Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice în curând.
Taxa de înscriere pentru admiterea la studii universitare de masterat este de 100 lei (detalii aici).
Valoarea taxelor pentru studii universitare de masterat în anul universitar 2024-2025 aici.
Admiterea la Facultatea de Comunicare și Relații Publice pentru:
- românii de pretutindeni (pentru candidaţi români şi etnici români, cu domiciliul stabil în străinătate, conform actului de identitate) - click aici.
- non-EU Citizens interested in becoming students at the College of Communication and Public Relations - click here.