Adm2021m.png

Printati aceasta pagina

Editura comunicare.ro

Editura COMUNICARE.RO a fost înfiinţată în anul 2000, ca departament în cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice. Activitatea editorială a debutat prin editarea de cursuri universitare pentru studenţii Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice, dar foarte curând interesul publicului larg a determinat o extindere spre zona traducerilor şi o diversificare a tematicilor abordate.

Astăzi, prin oferta editorială, cititorii se pot întâlni cu o serie de autori fundamentali şi au acces la cărţi de referinţă din domeniul ştiinţelor socioumane. Unul dintre principalele obiective ale editurii este acela de a reconfigura pentru publicul românesc domenii care nu au fost abordate până acum în mod sistematic: teoria comunicării, analiza publicitară, relaţiile publice şi studiul mass-media. O parte semnificativă a portofoliului editorial este consacrată ​evoluţiilor din lumea contemporană, sferei publice europene​, ​relaţiilor internaţionale şi geopoliticii, precum şi studiilor de marketing şi management.

​De asemenea, COMUNICARE.RO publică Revista Română de Comunicare şi Relaţii Publice, editată de Centrul de Cercetare în Comunicare al Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice.

Mai multe informații pe [situl editurii comunicare.ro]

 

 

Mergeți la: Revista Română de Comunicare și Relații Publice | Centrul de Cercetare în Comunicare