iul 18, 2017

ADMITERE 2017 MASTERAT IF (ZI) şi IFR - despre SCRISOAREA DE MOTIVAŢIE


Vă pregătiţi să vă înscrieţi la unul dintre masteratele organizate de Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice şi aveţi câteva ultime întrebări despre cum puteţi organiza scrisoarea de motivaţie, acolo unde aceasta este cerută? Iată ce ne interesează să aflăm de la voi, în cca 750 de cuvinte:

1) Paragraf introductiv – cine sunteţi şi de ce sunteţi interesat/ă de înscrierea la masterat?

2) De unde v-aţi informat despre oferta educaţională FCRP?

3) Cum credeţi că vă va fi de folos acest program pentru cariera dumneavoastră?

4) Alegeţi un subiect pe care îl consideraţi relevant, în cadrul domeniului de studiu ales (Comunicare şi Relaţii Publice-MCRP, Comunicare Audio-Video-MAV, Management şi Comunicare în Afaceri-MCA, Comunicare Politică. Marketing Politic şi Electoral-MCP, Comunicare şi Afaceri Europeane (în limba engleză)-MCAE.

5) Raportaţi interesul dumneavoastră pentru masterat la subiectul ales şi la sursele bibliografice pe care le consideraţi relevante – spre exemplu, puteţi alege un subiect cu care v-aţi confruntat în activitatea dumneavoastră de până acum, la practică, facultate sau locul de muncă. Puteţi raporta interestul dumneavoastră pentru subiectul dat la câteva surse bibliografice care discută relevanţa subiectului.

*Notă: bibliografia poate fi consultată online, folosind baza de date google scholar (https://scholar.google.ro/), unde sursele pot fi căutate folosind cuvinte cheie, cum ar fi: planning in public relations, public relations campaigns, PR, public relations events, mass-media, media relations, European Affairs, project management etc. Sursele bibliografice sunt necesare pentru a ilustra propriul interes legat de domeniu.

 

 

Vezi toate ştirile