Consultaţi descrierea programului de Masterat în Comunicare Audio - Video.

Admiterea la Masteratul în Comunicare Audio-Video

Admiterea 2024

În sesiunea iulie - septembrie 2024 admiterea la studii universitare în cadrul SNSPA, cursuri cu frecvență (ZI) și cursuri cu frecvență redusă (IFR), se va realiza prin platforma admitere.snspa.ro. Detalii despre procesul de admitere, aici.

Proba de examinare pentru Masteratul în Comunicare Audio-Video constă într-o scrisoare de motivație, fără susținerea unui interviu

Scrisoarea de motivație

Scrisoarea de motivaţie va avea între 750 şi 1000 de cuvinte și va respecta următoarea structură:

1) Paragraf introductiv – cine sunteţi şi de ce sunteţi interesat/ă de înscrierea la masterat?

2) De unde v-aţi informat despre oferta educaţională a FCRP?

3) Cum credeţi că vă va fi de folos acest program pentru cariera dumneavoastră?

4) Alegeţi un subiect pe care îl consideraţi relevant, în cadrul domeniului de studiu ales (Masteratul în Comunicare Audio-Video).

5) Raportaţi interesul dumneavoastră pentru masterat la subiectul ales şi la sursele bibliografice pe care le consideraţi relevante – spre exemplu, puteţi alege un subiect cu care v-aţi confruntat în activitatea dumneavoastră de până acum, la practică, facultate sau locul de muncă. Puteţi raporta interesul dumneavoastră pentru subiectul dat la câteva surse bibliografice care discută relevanţa subiectului.

*Notă: bibliografia poate fi consultată online, folosind baza de date google scholar (https://scholar.google.ro/), unde sursele pot fi căutate folosind cuvinte cheie, cum ar fi: planning in public relations, public relations campaigns, PR, public relations events, mass-media, media relations, European Affairs, project management etc. Sursele bibliografice sunt necesare pentru a ilustra propriul interes legat de domeniu.

Încurajăm exprimările sincere și reflectarea, într-un registru autentic, a experiențelor personale și profesionale.

Atenție!

Orice tentativă de plagiat se sancţionează cu eliminarea candidatului respectiv din procesul de admitere!

Nou! Baremul pentru scrisoarea de motivație, aici.

Bibliografie orientativă

Belair-Gagnon, V. (2015), Social media at BBC news: The re-making of crisis reporting. London: Routledge.

Jenkins, H., Ford, S. & Green, J. (2013), Spreadable media: Creating value and meaning in a networked culture. New York: NYU Press.

Moran, A. & Malbon, J. (2006). Understanding the Global TV Format. U.K.: Intellect.

Newton, L. (2014). Facebook nation: Total Information Awareness. New York: Springer Media.

Shahaf, S. & Oren, T. (2011). Global Television Formats. New York: Routledge.

Stavre, I., Wist, S. & Mai Antal, M.J. (2009). Studii de comunicare. Bucureşti: Coresi.

Stavre, I. (2011). Comunicare audiovizuală. Bucureşti: Tritonic.

Persoană de contact:

Conf. univ. dr. Ion Stavre, [email protected]