Printati aceasta pagina

Masterat Marketing, Publicitate și Relații Publice - Sheffield (EN)

Consultaţi descrierea programului de Masterat în Marketing, Publicitate și Relații Publice - Sheffield.

Admiterea la Masteratul în Marketing, Publicitate și Relații Publice (EN) - Sheffield

În septembrie 2012, s-a lansat, în prezenţa Ambasadorului Regatului Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, Master of Arts in Marketing, Advertising and Public Relations (2 ani), care se finalizează cu diplomă dublă acordată de Universitatea Sheffield şi de SNSPA.

Cursuri: Strategic Marketing, Public Relations Strategies, Innovation and New Product Development, E-business and Internet Marketing, Strategic Brand Management, Communication and Mass Media, Advertising and Sales Promotion Management, Festivals and Events Management, Research Methods for Business, Retail Marketing, Global Marketing.

Studenţii acestui masterat beneficiază de cunoştinţele şi expertiza profesorilor şi practicienilor din corpul profesoral al University of Sheffield International Faculty, City College şi ale cadrelor didactice din SNSPA, precum şi ale unor invitaţi din industriile de profil din România. 

Condiţii de înscriere - Application requirements (download here)

Competența lingvistică - English language qualification (link here)

Candidații interesați de obținerea unui certificat de competență lingvistică (în conformitate cu condițiile de înscriere) se pot prezenta la una din sesiunile de certificare organizate de Consiliul Britanic.

Formular de înscriere - Postgraduate Application Form - University of Sheffield, International Faculty (download here)

Candidații vor trebui să depună și un dosar de înscriere pentru admiterea la SNSPA. Acest dosar se depune odată cu dosarul pentru University of Sheffield, International Faculty.

Acte necesare pentru completarea dosarului de înscriere pentru admiterea la SNSPA:

Selecţia studenţilor se face pe baza unui dosar care conţine:

  1. scrisoare de motivaţie (între 750 și 1000 de cuvinte). În cadrul scrisorii, candidaţii vor expune motivaţia care stă la baza alegerii acestui masterat şi vor propune o temă de discuţie care să utilizeze, pe scurt, argumente din bibliografia orientativă indicată mai jos:

Glei, J. K. (Ed.). (2013). Maximize Your Potential: Grow Your Expertise, Take Bold Risks and Build an Incredible Career.

Corr, P. J., & Mutinelli, S. (2017). Motivation and young people’s career planning: A perspective from the reinforcement sensitivity theory of personality. Personality and Individual Differences, 106, 126-129. (articol disponibil la http://www.philipcorr.net/uploads/downloads/300.pdf);

Bernath, K. (2016, July). Motivation Factors of Pursuing Higher Education in the Hungary-Romania Cross-Border Area. In Third ISA Forum of Sociology (July 10-14, 2016). Isaconf. (articol disponibil la: https://isaconf.confex.com/isaconf/forum2016/webprogram/Paper83436.html

  1. diploma de licenţă sau echivalenta acesteia, în copie legalizată;
  2. certificat de naştere, în copie legalizată;
  3. buletin/carte de identitate, în copie;
  4. certificat de căsătorie sau certificat de schimbare a numelui, în copie legalizată (dacă este cazul);
  5. adeverinţa medicală eliberată de medicul de familie, pe care se menţionează „clinic sănătos pentru înscriere la facultate“;
  6. patru fotografii tip buletin/carte de identitate;
  7. un dosar plic;
  8. fișa de înscriere (download here).

 

 Cuantumul taxelorTuition fees 2017-201817 (download here).

 Pentru mai multe informaţii:

Reprezentant SNSPA, Mălina Ciocea, [email protected]
Reprezentant University of Sheffield, Alina Toader, [email protected]