Printati aceasta pagina

Admitere septembrie - Masterat

Vrei să studiezi într-un mediu de lucru antrenant și inovativ?

Atunci, înscrie-te la masteratele noastre!

ADMITERE LA MASTERATELE CU FRECVENŢĂ (IF) SI MASTERATELE CU FRECVENŢĂ REDUSĂ (IFR)  ORGANIZATE DE FACULTATEA DE COMUNICARE ȘI RELAȚII PUBLICE (înscrieri în perioada 11-16 septembrie 2017)

MASTERATELE CU FRECVENŢĂ (IF)

LOCURI VACANTE

Persoane de contact

 

Buget

Taxa

 

Master în  Comunicare audio-video (M AV)

5

15

[email protected]

Master în  Comunicare în afaceri (MCA)

10

15

[email protected]

Master în Comunicare politică (MCP)

5

15

[email protected]

Master în  Comunicare şi relaţii publice (MCRP)

10

15

[email protected]

Master în  Publicitate (MPR)

10

15

[email protected]

Master în  Brand management şi comunicare corporatistă (MBMCC)

0

15

[email protected]

Master în  Managementul proiectelor (MPI)

10

15

[email protected]

Masterat în  Social media si marketing online (M-SMMO

0

15

[email protected]

Masterat Comunicare manageriala si resurse umane (MRU)

0

15

[email protected]omunicare.ro

Masterate cu predare în limba engleză -ZI

 

 

 

Master în  Comunicare şi publicitate (în limba engleză) (MCPE)

10

15

[email protected]

Master  în  Managementul proiectelor (în limba engleză) (MPE)

10

15

[email protected]

Master în  Comunicare şi Afaceri Europeane (în limba engleză)  (MCAE)

10

15

[email protected]

[email protected]

ADMITERE LA MASTERATELE CU FRECVENŢĂ (IF)

Unde se depune dosarul de admitere?

  • Dosarul de admitere se depune în perioada 11-16 septembrie la sediul Facultății de Comunicare și Relații Publice, sala 510 – bld. Expoziţiei nr. 30A (luni - vineri 9:00 – 16:00; sâmbătă 9:00 – 13:00).

Când are loc interviul de admitere şi în ce constă?

Interviul de admitere va avea loc în perioada 11-16 septembrie, în intervalul orar 9:00 – 16:00, odată cu depunerea dosarului de înscriere.

Interviul de admitere constă în susținerea în faţa comisiei de examen a unei scrisori motivaţionale (750-1000 de cuvinte) sau a unei prezentări în format PowerPoint (.ppt), la alegerea candidatului. Scrisoarea motivaţională şi prezentarea PowerPoint (.ppt) vor fi redactate în limba română pentru masteratele cu predare în română, respectiv în limba engleză pentru masteratele cu predare în limba engleză şi se vor preda tipărite odată cu depunerea dosarului de înscriere.

Scrisoarea motivaţională se organizează astfel:

1) Paragraf introductiv – cine sunteţi şi de ce sunteţi interesat/ă de înscrierea la masterat?

2) De unde v-aţi informat despre oferta educaţională FCRP?

3) Cum credeţi că vă va fi de folos acest program pentru cariera dumneavoastră?

4) Alegeţi un subiect pe care îl consideraţi relevant, în cadrul domeniului de studiu ales.

Prezentarea PowerPoint (.ppt) nu va depăși 10 slide-uri și va aborda una dintre temele indicate (Teme pentru prezentare) în broșura de admitere – secțiunea dedicată masteratului pentru care optați.

În ceea ce-i privește pe candidații la masterate cu predare în limba engleză, evaluarea competenţelor de limbă engleză se va realiza în timpul susţinerii prezentării. Candidaţii vor primi calificativul admis/respins.

Cum sunt comunicate rezultatele?

  • Rezultatele pentru candidaţii pe locurile cu taxă se vor comunica după susţinerea interviului. Candidaţii putând să se înmatriculeze imediat, iar înmatricularea constă în achitarea taxei de înmatriculare (100 lei) și a primei rate din taxa de școlarizare (1200, respectiv 1300 de lei în cazul masteratelor în managementul proiectelor).
  • Rezultatele pentru candidaţii pe locurile subvenţionate de la bugetul de stat se vor comunica în data de 16 iulie, după ora 14.00, Candidaţii putând să se înmatriculeze luni, 18 sepembrie a.c., în intervalul orar 9.00-16.00, iar înmatricularea constă în depunerea diplomei/adeverinţei de licenţă în original şi achitarea taxei de înmatriculare de 100 lei.

 

MASTERATELE CU FRECVENŢĂ REDUSĂ (IFR)

LOCURI VACANTE

Persoane de contact

 

Taxa

 

Master în  Comunicare şi relaţii publice (MCRP)

60

[email protected]

Master în  Managementul proiectelor (MPI)

65

[email protected]

[email protected]

Master în  Comunicare în afaceri (MCA)

66

[email protected]

Master în  Comunicare managerială si resurse umane (MRU)

28

[email protected]

 

ADMITERE LA MASTERATELE CU FRECVENŢĂ REDUSĂ (IFR)  

  • Dosarul de admitere se depune în perioada 11-16 septembrie la sediul Facultății de Comunicare și Relații Publice, sala 510 – bld. Expoziţiei nr. 30A (luni - vineri 9:00 – 16:00; sâmbătă - duminică 9:00 – 13:00).
  • Predarea unei scrisori motivaţionale (750-1000 de cuvinte) odată cu depunerea dosarului de înscriere. Secțiunea dedicată masteratului pentru care  optați: http://www.comunicare.ro/index.php?page=masterate-cu-frecven-a-redusa-ifr-2
  • Înmatricularea se va face în perioada 11-16 septembrie, în intervalul orar 9:00 – 16:00, și presupune achitarea taxei de înmatriculare (100 lei) și a primei rate din taxa de școlarizare (1200, respectiv 1300 de lei în cazul masteratelor în managementul proiectelor).

Ce trebuie să conțină dosarul de admitere?

  • Diploma/ adeverinţei de licenţă, în original, copie legalizată sau certificată conform cu originalul
  • Certificat de naștere, în original, copie legalizată sau certificată conform cu originalul
  • Buletin/carte de identitate în copie
  • Certificat de căsătorie sau certificat de schimbare a numelui, dacă este cazul (copie legalizată sau certificată conform cu originalul)
  • Adeverința medicală eliberată de medicul de familie ”clinic sănătos pentru înscrierea la facultate”
  • Chitanța de plată a taxei de înscriere (în valoare de 150 lei pentru IF şi 100 lei pentru IFR)
  • Curriculum Vitae
  • Prezentarea Power Point / sau scrisoare motivaţională (750-1000 de cuvinte)
  • Patru fotografii tip BI
  • Un dosar plic.