Printati aceasta pagina

Ştiri

apr 11, 2017

AcademIAA – parteneriat cu International Advertising Association (IAA) România


Colaborarea facultății noastre cu IAA are ca misiune creşterea angajabilităţii absolvenţilor din domeniul Publicitate, universitar și master.

Parteneriatul, intitulat AcademIAA, urmărește formarea unei strânse legături între mediul de business (reprezentat de companiile membre IAA) şi mediul academic şi îşi propune patru direcţii concrete de acţiune:

1. Program de mentorat pentru studenţi – în care studenţii de la facultăţile de profil au acces la mentorat din partea profesioniştilor din industrie.

2. Studii – actualizarea competenţelor profesionale şi studiu de motivaţii ale studenţilor, pentru a creşte relevanţa conţinutului şi formei pregătirii universitare din zona de marcomm.

3. Acces la studii de caz din business, ca material didactic pentru cursuri şi seminarii.

4. Programul „Porţi deschise AcademIAA” – este un program de tip „train the trainer”, prin care cadrele didactice din universităţile partenere au acces la sesiuni de training pe teme de marketing şi HR gazduite de companii membre IAA.

În cadrul acestui parteneriat, în februarie 2017 o parte dintre profesorii noștri au participat la o sesiune de training pe teme de marketing şi HR găzduită de Procter&Gamble, în martie un grup de profesori au fost în vizită la agenția de publicitate McCann, iar în aprilie - la ProTV.

În lunile următoare se vor desfășura și alte vizite ale profesorilor la companii membre IAA din domeniul marketing-comunicare.

La finalul lunii martie, tot în cadrul colaborării cu IAA, s-au desfășurat trei focus grupuri cu studenți din anii 1, 2, 3 universitar specializarea Publicitate si anii 1 și 2 Masterat Publicitate, moderate de dna Maria Predoiu, Președinte IAA România, pe tema așteptărilor pe care le au angajatorii din industria publicitară de la studenți, a așteptărilor pe care le au studenții de la angajatori, dar și a competențelor pe care facultatea le formează studenților.

Vezi toate ştirile