Printati aceasta pagina

Ştiri

nov 16, 2016

Noi apariţii la Editura COMUNICARE.RO


Editura COMUNICARE.RO vă propune trei noi apariţii cu ocazia Târgului Internaţional Gaudeamus (16-20 noiembrie 2016, Pavilion Central Romexpo. Stand 314, nivel 7.70):

China ca provocare – Cum pot fi modelate alegerile unei puteri în ascensiune, de Thomas J. Christensen

Prefaţă de Paul Dobrescu

„...o carte remarcabilă, o lectură obligatorie pentru toţi cei interesaţi de China, politica externă americană şi, în general, afacerile globale.“ – Foreign Affairs

Mulţi văd China ca pe o supraputere rivală a Statelor Unite şi consideră ascensiunea ei o ameninţare la poziţia de lider a SUA în Asia şi în lume. Thomas J. Christensen contrazice această viziune a unui joc cu sumă nulă. El descrie, în schimb, o nouă paradigmă, în care adevărata provocare rezidă în diminuarea agresivităţii regionale a Chinei şi încurajarea ei către o contribuţie la ordinea globală. Bazându-se pe zeci de ani de cercetări personale şi pe experienţa sa ca diplomat, Christensen realizează o fascinantă evaluare a relaţiilor SUA–China, care trebuie să devină lectură obligatorie pentru toţi cei interesaţi de lumea globalizată.

Fost asistent adjunct al secretarului de stat al SUA pentru Asia de Est şi Pacific THOMAS J. CHRISTENSEN este profesor de politică internaţională la catedra „William P. Boswell“ şi directorul programului „China şi lumea“ din cadrul Universităţii Princeton.

 

Ghid pentru managementul proiectelor – Cum gestionăm corect proiectele pentru a obţine beneficii durabile, de Paul Roberts, în seria The Economist

Cuvânt-înainte şi ediţie îngrijită de Simona Bonghez

Istoria domeniului afacerilor abundă în proiecte care au eşuat într-un fel sau altul şi care le-au provocat încurcături şi prejudicii organizaţiilor aflate în spatele lor. Nereuşita poate fi atribuită unei multitudini de amănunte, dar motivele comune subiacente sunt doar câteva. Nu e uşor să realizezi un proiect de succes, şi ai nevoie de timp, aşa încât puţine organizaţii sunt capabile cu adevărat să-şi ducă proiectele la bun sfârşit.

Ghidul de faţă îşi propune să arate cum pot fi gestionate proiectele eficient în paralel cu „activitatea de bază“ şi subliniază cât de important este, pentru reuşita unui proiect, ca toţi implicaţi în realizarea lui să colaboreze.

Cele 12 capitole ale lucrării abordează următoarele subiecte: • Componentele unui management al proiectelor eficient • Conceperea şi prioritizarea proiectelor • Roluri şi responsabilităţi în cadrul proiectelor • Formularea viziunii • Planificare: riscuri şi recompense • Planificare: calitate • Planificare: timp şi cost • Iniţierea proiectelor • Livrarea proiectelor • Asistenţă şi asigurare • Încheierea proiectului şi etape ulterioare • Integrarea managementului eficient al proiectelor

PAUL ROBERTS este manager de proiecte de peste 25 de ani şi director-fondator al firmei Fifthday (www.fifthday.com), care oferă expertiză, cursuri şi resurse pentru managementul proiectelor. A lucrat cu unele dintre cele mai mari şi mai influente organizaţii din lume, precum şi cu organizaţii de dimensiuni mai mici, atât publice, cât şi private, pe care le-a sprijinit să asimileze principiile, tehnicile şi cultura unui management eficient al proiectelor.

 

Jurnalism – Principii şi practici, de Tony Harcup

Ediţie îngrijită de Raluca Buturoiu

„Iată un text remarcabil: original, prin cele două abordări ale sale, teoretică şi practică; cât se poate de uşor de parcurs; bogat în referinţe, anecdote şi idei; şi actualizat. Mai presus de orice, Tony Harcup ne transmite pasiunea lui pentru jurnalismul responsabil, reflexiv. O lectură obligatorie pentru toţi cei care doresc să îmbunătăţească domeniul mass-mediei.”– Richard Keeble, profesor la Universitatea din Lincoln

Un ghid indispensabil pentru teoria şi practica jurnalismului, care prezintă natura „convergentă” a unei mari părţi a jurnalismului din secolul XXI şi aduce în discuţie practicile on line, demonstrând pe deplin că acestea fac parte din ce în ce mai mult din munca de jurnalist.

Volumul prezintă noile realităţi şi transformări din lumea mass-mediei, dar fără a abandona analiza aprofundată privitoare la elementele fundamentale ale jurnalismului. O carte ce îi va îndemna pe cei preocupaţi de destinele jur-nalismului să reflecteze la practica de zi cu zi şi să o relaţioneze cu dezbaterea academică.

TONY HARCUP este profesor de jurnalism la Universitatea din Sheffield.

Vezi toate ştirile