Vrei să studiezi într-un mediu de lucru antrenant și inovativ?

Atunci, înscrie-te la masteratele noastre!

ADMITERE LA MASTERATELE CU FRECVENŢĂ (IF) SI MASTERATELE CU FRECVENŢĂ REDUSĂ (IFR) ORGANIZATE DE FACULTATEA DE COMUNICARE ȘI RELAȚII PUBLICE
(înscrieri în perioada 9-14 septembrie 2019)

MASTERATELE CU FRECVENŢĂ (IF)

LOCURI VACANTE

Persoane de contact

 

Fără taxă

Taxă

 

Master în  Comunicare audio-video (MAV)

5

15

[email protected]

Master în  Comunicare în afaceri (MCA)

5

15

[email protected]

Master în Leadership și Comunicare politică (MLCP)

5

15

[email protected]

Master în  Comunicare şi relaţii publice (MCRP)

0

15

[email protected]

Master în  Publicitate (MPR)

0

12

[email protected]

Master în  Brand management şi comunicare corporativă (MBMCC)

0

15

[email protected]

Master în Managementul proiectelor (MPI)

5

15

[email protected]

Masterat în  Social media si marketing online (MSMMO)

0

7

[email protected]

Masterat Comunicare manageriala si resurse umane (MRU)

0

5

[email protected]

Masterate cu predare în limba engleză -ZI

 

 

 

Master în  Comunicare şi publicitate (în limba engleză) (MCPE)

10

15

[email protected]

Master  în  Managementul proiectelor (în limba engleză) (MPE)

10

15

[email protected]

Master în  Comunicare şi Afaceri Europeane (în limba engleză)  (MCAE)

10

15

[email protected]

 


ADMITERE LA MASTERATELE CU FRECVENŢĂ (IF)

Unde se depune dosarul de admitere?

Când are loc interviul de admitere şi în ce constă?

Interviul de admitere va avea loc în perioada 9-14 septembrie (luni - vineri 9:00 – 16:00; sâmbătă 9:00 – 13:00), odată cu depunerea dosarului de înscriere.

Interviul de admitere constă în susținerea în faţa comisiei de examen a unei scrisori motivaţionale (750-1000 de cuvinte) sau a unei prezentări în format PowerPoint (.ppt), la alegerea candidatului. Scrisoarea motivaţională şi prezentarea PowerPoint (.ppt) vor fi redactate în limba română pentru masteratele cu predare în română, respectiv în limba engleză pentru masteratele cu predare în limba engleză şi se vor preda tipărite odată cu depunerea dosarului de înscriere.

Scrisoarea motivaţională se organizează astfel:

1) Paragraf introductiv – cine sunteţi şi de ce sunteţi interesat/ă de înscrierea la masterat?

2) De unde v-aţi informat despre oferta educaţională FCRP?

3) Cum credeţi că vă va fi de folos acest program pentru cariera dumneavoastră?

4) Alegeţi un subiect pe care îl consideraţi relevant, în cadrul domeniului de studiu ales.

Prezentarea PowerPoint (.ppt) nu va depăși 10 slide-uri și va aborda una dintre temele indicate (Teme pentru prezentare) în broșura de admitere – secțiunea dedicată masteratului pentru care optați.

În ceea ce-i privește pe candidații la masterate cu predare în limba engleză, evaluarea competenţelor de limbă engleză se va realiza în timpul susţinerii prezentării. Candidaţii vor primi calificativul admis/respins.

Cum sunt comunicate rezultatele?

 

MASTERATELE CU FRECVENŢĂ REDUSĂ (IFR)

LOCURI VACANTE

Persoane de contact

 

Taxă

 

Master în  Comunicare şi relaţii publice (MCRP)

54

[email protected]

Master în  Managementul proiectelor (MPI)

41

[email protected]

[email protected]

Master în  Comunicare în afaceri (MCA)

42

[email protected]

Master în  Comunicare managerială si resurse umane (MRU)

20

[email protected]

 

ADMITERE LA MASTERATELE CU FRECVENŢĂ REDUSĂ (IFR)  

Ce trebuie să conțină dosarul de admitere?

 

Pentru detalii, consultaţi broşura de admitere.